tisdag 28 augusti 2012

Fönstret!


Idag gjorde jag något som jag så o säga aldrig gör....gick rakt i säng när jag kom hem från jobb o handling....överlämnade middagen åt Rasmus och det gick ju bra ;))
Hann somna till innan det var dags att äta och sen hade jag lite överskott till att fixa med tvätt o annat!!



Fönstret som jag asade hem från Stockholm håller på att hitta sin plats ;))

Tyvärr tar allt sin tid då jag inte har så mycket överskott på kvällarna just nu men det kommer hoppas jag ;))

Kram kram på er
Susanne


2 kommentarer:

  1. Mitt fönster står kvar där jag ställde det när jag kom hem, precis innanför dörren i hallen. Hoppas att det kommer upp på väggen snart.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det blir fint! Men glöm inte att ta hand om dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne