onsdag 1 augusti 2012

The Fairy


 En Fairy har slingrat in sig i en grenpyramid som jag har till prydnad....inte tanken att något skulle klättra men lite gulligt ändå ;))






I eftermiddag har vi fått hem killarna igen så nu är ordningen återställt ;)) O matglada som de är var vi tvungna att äta lite gott till middag. Det blev kantarelltoast till förrätt och färsk lax med fetapesto grillad i foliepaket.....såååå gott ;))

Jag har tömt tvrum och hall idag för jag tänkte ge det en omgång vit färg...det är redan vitt men behöver en uppfräschning!! Nu blir det OS ett tag ;))

kram på er
Susanne

 
 

2 kommentarer:

  1. Tycker att det blev alldeles perfekt med rosen i din grenpyramid!

    Tömma TV-rummet mitt i OS...? ;-)

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Oj vad ni har ätit gott! kantareller är bara så goda, i alla form! Har hittat en del denna veckan, jag som inte brukar hitta kantareller :O LYCKA!

    Och rosen är väldigt ljuvlig, doftar säkert så gott också?
    Kram Mia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne