lördag 4 augusti 2012

Vitt är vitt!

Äntligen är jag klar med tvrummet också och nu är både hallen o tvrummet vita igen ;)Vi trodde det var vitt innan men där bedrog vi oss hihi men nu är det vitt så det förstår ;))åååå så snyggt o fräscht det blev! Nu är det städning och piffning kvar men först ska det upp bård i hallen och jag har bestämt mig....det blir ny fondvägg i tvrummet också ;)




Jag hade ju en tävling i samarbete med Borås tapeter för ett tag sedan och som tack fick även jag 4 rullar ;)) Nu ska de upp i hallen och det blir spännande att se hur det blir, var ju ett tag sen vi hade bårder ;)

Nu blir det lite film, börjar tröttna på OS vi som inte gillar sport egentligen

kram kram på er
Susanne

 

 

2 kommentarer:

  1. Så flink som du er, Susanne! Du holder på med så mange ting!

    Nyt kvelden! Klem

    SvaraRadera
  2. fleissig wartihr mit der Wand, schön weiss und wenn diese tolle Tapete noch dazu kommt dann wird es ein Schmückstück werden..
    schönen Sonntag wünsche ich euch!
    Lieben Gruss Elke

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne