lördag 27 november 2010

Adventspyssel

I dag trotsade jag snön och satte upp ljusslingorna, det blev så fint så ;) Sen var det dags för städning och adventspyntning. Jag hann inte så långt men köket blev i alla fall klart sen får jag fortsätta i morgon. Två adventsljusstakar har jag med hunnit göra idag. Den till köket blev klar men den jag ska ha i tvrummet saknar ett ljus. Jag hittade endast tre silverljus så det blir en tur till affären i morgon. Nu blir det till att slappa framför "Tomten är far till alla barnen" med en kopp kaffe.

Ha en trevlig kväll
Susanne











4 kommentarer:

  1. åå jag längtar hem jättemycket:)

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne !
    Å, så fint du gör. Vilken fantasi,det blir ju jättefint allt det du tar dig för.
    Inte underligt att dina flickor längtar hem..
    Ser med spänning fram mot fortsättningen
    Ha en bra dag !
    /Anette.

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Ett litet tillägg :Här i Bursiljum har vi 60 cm snö och 20 grader kallt.
    Känns bra att vara inne och baka saffransbullar.
    /Anette.

    SvaraRadera
  4. Hej Anette!
    Jag ska fortsätta idag och tänker även jag baka saffransbullar. Här är det också rejält med snö men inte så kallt. Vi brukar titta på hur vädret ser ut uppe hos er, då har ni lite att skotta ;) Ha en bra dag i stugvarmen!
    /Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne