tisdag 9 november 2010

Fler än jag som gillar mossa?

Hur kan man vara så tokig i mossa som jag är? bra fråga! Klär det mesta med mossa inför julen och använder till arrangemang i stora mängder. Jag brukar plocka i skogen, trädgården och köpa mossa inför julen. Mina barn har många gånger genom åren blivit utskickat i skogen med var sin plastkasse ;) Är alltid lite rädd att frosten ska förstöra för mig och jag får köpa mig fattig i mossa. Därför har jag redan förberett med lite material. Hade tur i år och hittade massor av kuddmossa i min egen trädgård, en dyrgrip! Jag fyndade ett bord i zink på Netto för en hundring som fick agera förvaring åt det naturmaterial jag ska använda till mina arrangemang längre fram.







Snart kan jag inte vänta längre utan måste börja pyssla
kram/Susanne


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne