fredag 5 november 2010

Shopping!

Jag har varit ledig från jobbet idag och passade på att åka till Kalmar för att shoppa. Jag behövde en ny resväska och en klänning då jag eventuellt ska till Stockholm i veckan. Jag hittade både kläder och en tjusig lila resväska, inte illa! Sen var det ju det med julsaker, ett par ljusslingor, stjärnor till sovrummet och en hel del annat blev det. Jag letar fortfarande efter ett snyggt datumljus men det verkar svårt. Jag köper ju oftast det i Danmark men har inte varit där på ett tag. 
Mairo i Kalmar är en tjusig affär tycker jag...hittar alltid något snyggt därinne. Idag blev det bland annat ett zinkfat ;) vet inte vad det är med mig och zinkfat, kan inte låta bli.

Hittade klänning, spetskofta och rosbrosch 





Tänkte passa på att visa er min farstu när jag nu ändå var där. Jag tapetserade om där för något år sen. Tyckte det var lite kul att testa färg och mönster. Hittade tapeten på Rusta och är fortfarande jättenöjd med resultatet. En av garderobsdörrarna målade jag med skoltavelfärg, väldigt praktiskt.








Så ser det alltså ut i vår farstu, ni ska få se de andra rum så småningom det lovar jag. Ikväll är vi endast tre härhemma, det blir filmmys i soffan och ett glas gott vin. Skönt att tänka på att jag är ledig två dagar till ;)

Trevlig kväll
kram 
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne