lördag 6 november 2010

Sovrummet

Hej på er! Idag ska jag visa er ytterligare ett rum i huset som jag är väldigt nöjd med. januari är det ett år sedan vi renoverade det. Innan var det gult och grönt, gult är mannen i husets stora favoritfärg. När vi flyttade in var det en gul våg i inredningsvärlden vilket passade honom. Jag har undan för undan fått bort det gula inomhusnu är det endast husfasaden kvar. Det tycker jag i och för sig är rätt snyggt som det är så vi får se. Vår säng är ljusgul och den är jag väldigt förtjust i så den fick vara kvar. Jag tycker annars om att ändra och måla om möbler men det är jag den enda som gör här. Mannen tycker det blir en försämring och brukar gnälla så det får jag göra utan hans vetskap. Just sängen tror jag hade varit svårt att dölja för honom dels pga favoritfärgen gult. Men som sagt den gör sig bra ihop med det andra i sovrummet.















Titta och döm själva, visst blev det rätt så okej? Jag återkommer lite senare med lite annat av vad vi sysslat med här hemma idag.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne