torsdag 11 november 2010

Saker jag gillar

Var hemma sent idag så det blev ingen tid över för pysslande men snart är det helg och då ;)
De bilder jag använder i min blogg är antingen tagna av mig eller min son Johan. Om detta vid något tillfälle inte skulle vara fallet skriver jag det vid bilden. Johan fotade ju åt mig igår och då blev det kort på lite allt möjligt. Bland annat några av alla bokstäver och siffror jag har runt i huset. Jag är lite smått tokig i både delarna till vissas förvåning. Sonen han inte begripa att man kan lägga ut ett par hundralappar på en bokstav. Andra har undrat om det är pga att jag är lärare att det finns bokstäver lite överallt. Men ni förstår ju precis passionen för dessa ;))










Ni får se flera bokstäver en annan dag.

Kram/Susanne

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne