fredag 19 november 2010

Hyacinter

Idag köpte jag de första två hyacinter av många. Jag gillar vita hyacinter och har dem lite överallt vid jul. I hyacintglas och dekorationer. De två första hamnade i mina svarta glas. Förr satte jag lökar med strut över. Nu fuskar jag och plockar bort jorden och sköljer rötterna. Det går precis likabra! 





Det har varit mörkt och ösregnat mest hela dagen här idag. Då är det härligt att stanna inne och tända ljus. I morgon ska jag till Karlskrona med goda vänner och på Ladies Night =) Jag hoppas även på att hitta till Alvas hus för lite shopping ;)

Ha en trevlig helg
Susanne






2 kommentarer:

  1. Vilken jättefin blogg Sanne, kul att du vill dela med dig av ditt Sköna Hem i Strandtorp! Vackra bilder och trevlig text.
    Trevlig Helg// Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Ulla, det har äntligen blivit av ;) Trevlig helg på dig med, Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne