söndag 21 november 2010

Lat söndag!


Idag görs det inte många knop härhemma. Kom hem från Karlskrona och Ladies Night i eftermiddag. Vi var ett gäng tjejer som åkte dit igår och låg sedan över på Scandic Hotell tills idag, hotellfrukost ;)Igår blev det en heldag i Karlskrona med shopping och det är ju aldrig fel. Jag hittade en hel del roliga saker som jag inte kunde vara utan och bara kände att jag var tvungen att köpa. Mycket av det jag hittade var jul och pyssel relaterad, vilket i sig är roligt. Kvällen igår var ju förstås helt otrolig kul! Med förfest och killarna som sjöng, synd bara att Martin inte dök upp. Ett trött sällskap lämnade Karlskrona på förmiddagen för ett litet shoppstopp på Hansa city. Eftersom ena sonen fixade middagen när jag kom hem har jag pysslat lite av det jag köpte ;)Det blev en strut med julkryddor i och ett fint kort på. Tändsticksaskar med gamla julfoton på, jättesöta att ha framme.

Det blir nog en tidig kväll för mig ikväll
Kram/Susanne










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne