söndag 1 maj 2011

Äntligen Maj!


Efterlängtad sköna maj....vårmånad och månaden då jag blir firad om och om igen (hihi) Födelsedag, bröllopsdag och mors dag, kan väl inte bli bättre. Nej, skämt åsido....Maj har alltid varit speciellt för mig, den bästa månaden i trädgården tycker jag ;)) Att ja gillar maj så mycket kan bero på att jag har trevliga minnen från barndomen tack vara att jag fyller år just i maj annars är det för att allt blommar så fantastiskt ;))



Rasmus bakade scones och bjöd på vid växthuset som nu är tipptopp igen ;)) nu ska det planteras ;)

Ha en fortsatt skön söndag
kram Susanne


7 kommentarer:

  1. Hej !
    Scones vid växthuset lät inte fel..... jag väntar fortfarande på att " nån " ska sätta igång att bygga mitt som står i miljoner delar i garaget,
    förresten är det så himla kallt idag att man ändå inte kan sitta ute :-)
    Spana in mitt inlägg idag där jag äntligen tagit tag i awarden och länkat till dej.

    Tack tack och ha en fortsatt bra dag.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Det høres helt heeeeeerlig ut:) Så nydelig Bakeform. Og det ser alltid så veeeldig godt ut det du, eller denne gangen Rasmus, lager. Jeg ser i innlegget ditt under at datteren flytter ut? Vel, jeg gruuuuer meg veldig til den dagen kommer. Selvom min eldste bare er 13 år. Ønsker deg en herlig dag i deilige mai. Klem:)

    SvaraRadera
  3. Gud vilken underbar frukost du fått.
    hoppas det smakade gott med fruktig marmelad på.
    Och att du njöt av tillvaron.
    Ha en fin söndag i denna nya bomstertids-månad.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mmmm va gott..:)

    Önskar dig en fin söndag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  5. Mums med scones i växthuset.
    Ska bli roligt att få se hur du har det därinne ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  6. Va´gott med nybakade scones vid växthuset. Ja, maj är härlig fastän idag är det allt lite sämre väder:-((

    Ha det bra.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh vad mumsigt det ser ut med scones...
    Gillar dina fina katter, en av dem Phär är så lik våran Söderman.
    Kram Johanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne