tisdag 17 maj 2011

Tisdagstema: Kär pryl

Inne på Fabriken idag visar alla sina käraste prylar....det var jättesvårt tycker jag, har massor favoriter ;)) svårt att välja....ni som känner mig förstår det, har beslutsångest ;))För att komma lätt undan får ni se ett axplock av kära prylar! 





 


Neej ni, det här går inte....jag har nog hundra kära prylar. Känns orättvist mot dem jag inte visar. Jag ska nog ta mig en funderare på om jag kan plocka ut en!! Men det får bli en annan dag....dagen idag har varit lång och hjärnan orkar inte mer.

kram på er
Susanne


3 kommentarer:

  1. Tack snälla..:)
    Du är så välkommen så..synd bara att det är såå långt att åka..:(

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Hei og TUSEN TAKK for hilsenen:))
    Så masse flotte "pryl" (?) du har. Stilig klokke:)
    God natt og sov godt:)
    Klem

    SvaraRadera
  3. Hej kära. Du är med på dragningen och alltid spännande och följa dig även om det inte alltid kommenteras av hjärtat mitt.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne