onsdag 11 maj 2011

Hihi....jag fyller år idag ;)




Då blev det äntligen den 11 maj och min födelsedag ;)) Jag började dagen med att stiga upp vid 6 för att baka åt mina kära kollegor! Petit choux krans.....lite tidigt att baka så den blev inte helt lyckad men smaken var okej:))



  Jag fick jättefina perenner av de söta tjejerna på jobbet ;)) 
Precis i min stil!

Tack så mycket!!
Sitter fortfarande kvar på verandan sen jag kom hem för snart tre timmar sen, har inte varit över tröskeln än ;))....berättar sen varför...

Kram Susanne



7 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen.

    Ohh, då kanske jag för en gissning till. Han kanske håller på att lägga stenar nedanför bron.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!
    Passa gärna på att tävla hos mig om du inte gjort det än! Vem vet, du kanske vinner ett extra paket?? Kram ia

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis hoppas du haft en fin dag :-)
    Petit choux är en bortglömd smarrighet. Tack för påminnelsen.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS på din födelsedag! :)
    Hoppas dagen varit bra!

    SvaraRadera
  5. Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Susannes födelsedag - hurra, hurra, hurra!
    Grattiskramar från mig! Hoppas din dag har varit underbar.

    SvaraRadera
  6. Hipp,hipp,hurra på din födelsedá, Susanne!
    och hoppas den har varit riktigt bra.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Måste få gratulera dig.
    Hoppas du haft en fin dag.
    Kramis

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne