tisdag 24 maj 2011

Tisdagstema: På trappen/verandan

Veckans tema på Fabriken är på trappan/verandan.....Min trapp ändrar jag på ständigt efter årstider och humör. Verandan är inte riktig klar än inför sommaren känner jag. Har ett växthus fullt av sommarblommor som (nästan) närmste granne där jag köper alla mina sommarblommor. De öppnar nu till helgen så då ni ;))) Brukar bli flera vändor dit innan alla krukor ar fulla och jag är nöjd. De har ju så mycket fint och billigt är det så ögat vill ha mycket. Ni får hålla tillgodo med det som finns nu och sen ska jag visa fler bilder när allt är klart.















Titta in på Fabriken för fler bilder ;))

kram Susanne


1 kommentar:

  1. Vad vackert utsirade trappräck ni har... Riktig snickarglädje!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne