onsdag 11 maj 2011

Vilken kväll!

Man säger ju ofta att det är tur att man har flickor då det är de som fixar och tar hand om saker....mina tjejer har alltid varit jätteduktiga, omtänksamma och hjälpsamma i alla lägen ;)) Men jag måste säga att pojkarna har vuxit in i samma roll och fått precis samma egenskaper. Vilken kväll de har bjudit sin gamla mamma på ;)) Blev hämtat vid fyratiden och kommenderat att stanna i solen på verandan när jag kom hem. Både tjejerna ringde då från Göteborg....sen blev det lite strosande i trädgården!

Sen blev jag bjuden till bords på verandan där det var dukat med kristallglas och  silver. Fick därefter en trerättars middag med sång och paketöverlämning mellan rätterna......kan det bli bättre ;)) Efter middagen som Rasmus tagit hand, Johan stod för dukning och andra detaljer, tog killarna hand om hela köket så jag kunde sitta kvar och njuta med gubben!!


Johan hade fixat servetter...(Googlade)

Förrätt Toast Skagen
 Skönsång av gänget!


Vacker bukett!

Huvudrätt....Honungsmarinerad fläskfilé med smörslungade örtpotatis och kall stärk sås.

Efterrätt.....hemmagjord glass med stekta kryddäpplen och hemmagjord kolasås ;))

Behöver jag säga att det var supergott!!!

Tack för alla fina gratulationer idag ;)

kram till er alla
Susanne

5 kommentarer:

  1. Grattis, och vilken underbar familj du verkar ha.
    Härligt när alla ställer upp och firar sin mamma....
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Men herre gud låter som en toppendag hi hi vilka killar du har!!!
    GRATTIS till dej.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga killar du har....Skicka gärna hit Rasmus nångång;)..vad fint du har det:))
    Kram Tina..ha en fortsatt trevlig födelsedagskväll.

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med dagen:) Ser at du har hatt en vidunderlig dag. Så snill familie du har:)
    Fristende mat....
    Ønsker deg en fin kveld/natt videre.
    klem:)

    SvaraRadera
  5. Hej Susanne !
    Wow,vilken middag,och vilka söner !!!!Superduktiga ,det blir ett Mvg från mig.
    Dessa killar skulle jag behöva till midsommar då jag fyller jämt......
    Ha en bra dag !
    Kram Anette.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne