lördag 28 maj 2011

I love



Jag älskar mycket....mest mina barn förstås ;) jag älskar också presenter! Fick jättefina av Sara när hon kom i onsdags....en jättefin bakduk som ni ska få se nästa gång jag bakar. Sen fick jag ett jättefint hjärta som Sara tänkte jag skulle ha vid min säng så jag tänkte på henne när jag tände ljuset ;))) Så gulligt av henne att tänka så....





Jag älskar även pioner och de börjar blomma i trädgården nu ;))



 
Sara och jag myser med lite film ;))

kram på er

Susanne


1 kommentar:

  1. Vilken söt och omtänksam dotter du har! Ja, presenterna från barnen är det bästa, oavsett vad det är! Har sparat på massor av teckningar... Mina döttrar är också duktiga på att ge bort hjärtan, så gulligt! =)
    Ha en fin mors dag, vännen.

    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne