måndag 9 maj 2011

Sommarvärme...

Vilket väder vi har....Härligt ;))killarna bestämde sig för att de ville göra hembakad pizza ikväll. Det var bara att sätta sig på verandan och njuta av solen medan de höll på i köket...lyx men jag hade lite svårt att njuta av det idag....killarna är väldigt pratsamma i köket och det tar sin lilla tid. Jag hade lite annat som jag egentligen tänkt göra och kände mig mer och mer stressat av att de aldrig blev klara ;)) Det blev klart till slut och var jättegott och jag försökte njuta i solen.



Lemmy och Pähr njuter av utelivet de med och undrar om det blir en bit åt dem också ;))

Killarna har dragit ner i tvättstugan för en installation och pratandet fortsätter....nu ska jag försöka göra en av sakerna på min lista ;))

kram susanne 

1 kommentar:

  1. Oj, vad gott det såg ut och vad härligt att vi äntligen kan sitta ute i kvällsolen och äta.
    Kram Sofi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne