lördag 14 maj 2011

Kirgislök!






Dessa raringar har jag väntat länge på....har försökt en gång innan men det blev inget. Därför är jag överförtjust nu mina Kirgislökar blomma. Tycker de är så häftiga där de blommar högt över landet.....nu vill jag ha vita också, såg att det fans ;)) 


Doften är helt otroligt just nu i vår trädgård....Spirean blommar, inte så bra för mitt huvudet idag ;)
Spirea ramar in hela odlingsdelan av vår trädgård sen har vi satt som häck på ett par sidor också så det blommar så vackert just nu! Bilderna gör det inte riktigt rättvisa...måste upplevas!

Mitt huvud spökar fortfarande...var nu den värst omgången på länge, fick krypa i säng igen efter en liten stund i solen. Nu blir det soffan och sen hoppas jag vakna pigg i morgon.

Ha en trevlig kväll
kram Susanne


3 kommentarer:

  1. Du visar alltid så härliga trädgårdsbilder, mycket inspirerande! =)
    Hoppas ditt lilla huvud känns bättre imorgon, krya på dig.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Jeg har aldri sett eller hørt om disse blomstene. MEN høye og flotte er de:)
    Nydelige hagebilder.
    God bedring og God natt.
    klem

    SvaraRadera
  3. Ja visst är dom härliga..:)
    Mina har inte öppnats sig än men snaaart så....;)

    Hoppas du vaknar piggelin idag:)

    Kraam Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne