söndag 1 maj 2011

Vill vara någon annanstans!

Idag är ytterligare ett sådant tillfälle då jag känner att jag skulle vilja/behöva vara någon annanstans. Nämligen i Göteborg för att hjälpa Sara med hennes flyttstädning. Hon och hennes Jonatan flyttar ihop i morgon och det är mycket att styra med innan ;))Då känns det tråkigt att man bor så långt bort eller va säger du Anette?? ;)) Jag skulle bo så nära att jag kunde kvista dit och hjälpa till utan att hon behöver ha besvär av att husa mig också!Men jag vet ju hur det är och kommer bli resten av livet....flyttade ju själv från Danmark och hit som 21 åring så det har funnits många stunder i livet då mina föräldrar och jag själv har haft denna känslan. 
Det gör ju en stärk och självständig.....jag ska åka dit så fort jag får tillfälle ;))Spännande att flytta ihop, kommer så väl ihåg känslan <3....

 
Jag önskar dem all lycka till <3

Kram Susanne

2 kommentarer:

  1. Tack! Önskar att du också kunde bo vara här och hjälpa till.

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne !
    Min kommentar hamnade längre ner,hoppas att du ser den.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne