fredag 28 januari 2011

Ensamma hemma!

Ikväll är mor och far ensamma hemma här i Strandtorp ;) Storebror gav lillebror ett restaurangbesök och bio i 18 års present så de är i Kalmar ikväll, snäll storebror! Vi firar ensamheten med en god laxmacka och ett glas vin till handbollen....spännande om det blir Sverige-Danmark i finalen ;)






Slutade tidigt idag och passade på att ta en sväng runt Mittbrodts, det var länge sen och makens förslag ;) Var lite ur gängorna när jag kom hem så jag somnade ett par timmar, väldigt ovanligt att jag sover på dagen. På grund av det får ni vänta tills i morgon innan ni får se vad jag hittade för fint idag. Sen blev jag käääär när jag var där ;)) mera om det imon!

Ha en fortsatt trevlig kväll
kram Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne