lördag 1 januari 2011

Årets första dag

Det var en lugn och stilla kväll igår men ändå är vi helt slut här idag. Det blev sen frukost vid tv:n sen kom vi liksom aldrig ur den, soffan alltså! Tog mig själv i kragen och fixade en omgång pepparkaksmüsli till medan jag lagade middag.Den är populär hos Sofie och jag tänkte att hon kunde få med sig lite hem när hon åker i veckan.


Recept hittar du här


Jag har endast bloggat i två månader och det är fortfarande väldigt nytt men jätteroligt. Det var min ena dotter som tyckte att det var dags för mig att börja för jag hade pratat om det länge. Jag kunde inte drömma om att jag redan skulle vara uppe i nästan 3000 sidovisningar. Kommer ihåg va spännande det var när jag närmade mig 100 ;)) Ni som tittar skriv gärna en liten kommentar om det ni ser, det är så kul att läsa och roligt att få respons......hoppas på ett givande 2011 här på bloggen ;)

Kram/Susanne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne