fredag 21 januari 2011

Fredagkväll ;))

Skönt med fredagskväll och en helg utan måsten framför sig! Slutade tidigt idag så jag har hunnit med en del plock här hemmaFixade en jättegod och super smidig middag här i kväll. Skivade potatis, vitlök, rödlök och soltorkade tomater i en långpanna. Sen la jag kycklingfiléer uppepå och kryddade med salt, peppar och basilika, lite olja på och in i ugnen tills allt är färdig. En grönsallad och bröd till, det blev så gott och hur smidigt som helst med allt i ett =)
Jag har hämtat nya kameran och diktafoner till jobbet idag som Johan har förberett åt mig. Nu har jag testat den ena kamera lite, jättebra var den, så nu kan vi dokumentera på!







I dag är det gult på köksön, citroner och gula tulpaner. Då är Pether glad då det är hans favoritfärg och inte riktigt min så det händer inte så ofta ;)





Ha en skön kväll
kram Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne