lördag 15 januari 2011

Vårblommor

Nu är julen ute helt och hållet och det ser så tomt ut överallt. Så illa att även Johan påpekade det och då är det illa. Idag har jag slängt ut stora granen som var det sista kvar av julen. Så nu går jag runt här och försöker piffa till huset så det inte är så tomt. Det är en av mina favoritsysselsättningar att flytta runt och arrangerar så det blir lite nytt. Nya vårblommor till köket handlade jag igår och det känns så fräsch ;)) Nej, nu ska jag fortsätta! 


Vi hörs senare
Susanne



Pärlhyacint


Murgröna och våreld

Plättar i luften i soppterrinen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne