onsdag 12 januari 2011

Guldkant

Det har varit en låååång dag idag på många sätt, det är så det blir ibland. När jag äntligen var hemma vid halv sju tiden var Rasmus i full gång med middagen, vilken lyx ;)) 
Båda killarna var så uppåt och ville jag skulle titta in i salen för pappa har en överraskning sa de. Då blev ju jag lite nyfiken och superglad när jag såg två buketter tulpaner ;)) Precis va jag behövde efter en sådan dag, tänk att familjen kunde veta det...puss på er!









Kram till er alla
Hoppas ni har haft en bra dag
Susanne

2 kommentarer:

  1. Naaw vad dom e gölliga :)

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för grattishälsningen!

    Vilken fin tulpanbukett. Det är så härligt med tulpaner den här årstiden:)

    Hoppas att du får en riktigt skön torsdag!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne