lördag 29 januari 2011

Härliga lördag

Då var det härlig lördag igen ;) Har inte hunnit så mycket idag som förra lördagen, var tvungen en sväng till stan och det stjäl lite tid. Killarna kom väl hem i går kväll och de hade haft det trevligt! Härligt när syskon kan umgås och ha trevligt ihop även i den åldern ;) Jag var ju som bekant på Mittbrodts igår och hittade som alltid trevliga saker. Fyndade lite julpynt, 75 procent rea på priset! Sen hittade några små värmeljusstakar från bland annat IB Laursen, de har fina saker! Köpte även en tidskriftssamlare från Madame stoltz i trådslöjd, mycket fint i trådslöjd från stoltz. Vet inte riktigt var jag ska ha den men jag hittar nog det perfekta stället ;)

Dags för lite fika med maken
Kram Susanne 








Jag blev ju kär på Mittbrodt igår vilket föranledde att jag åkte dit idag igen ;)) Återkommer lite senare med vem jag blev kär i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne