söndag 30 januari 2011

Söndagsbild *Jag är kär*

Vilken härlig morgon att vakna till här på Öland....SOL! Min kära make fixar alltid frukostbricka på helgerna och så idag. Han väcker mig när allt är klart ;) sen är det bara att sätta sig i soffan och njuta av kaffet. Killarna sover ju vid den tiden så det är endast vi två. Sen vår köksrenovering har vi intagit frukosten framför tv4 morgonprogram, då hade vi ju inget kök att äta i på ett tag. 

Nu ska ni få se vad jag blev så kär i på Mittbrodts i fredags vilket gjorde att jag fick åka även igår ;)










Vist är hon fin, stod precis nyuppackad på disken när jag kom in ;) Blev förtjust direkt, nu måste jag hitta rätta platsen för henne. Ska bära runt på henne lite idag, passar nog med lite grönska runt!
Vi hörs senare
kram Susanne
Gå in på Fabriken och titta på flera söndagsbilder!



1 kommentar:

  1. Hallojsan!

    Vi har visst haft samma start på morgonen ;)..frukost fixad av maken..framför tv:n..

    Jag förstår din kärlek..Vilken häftig donna..perfekt patina!!

    ha en härlig, solig söndag!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne