söndag 9 januari 2011

Tillbaka till verkligheten!

I morgon börjar jobbet på allvar igen med allt vad det innebär. Slut på lata dagar och sena kvällar ;) Har har varit ledig länge med endast några få avbrott med jobb och möten. Det ska ändå bli rätt skönt att komma igång igen fast jag har inga problem med att få tiden att gå här hemma. De två böcker jag lånade och skulle läsa ligger orörda, bloggen har tagit den tiden fast det är jättekul ;)
 Det kanske är fler än jag som ska igång i morgon efter långledigt?

Nu blir det en sista myskväll i soffan!
Kram på er
Susanne




Målade en av garderobsdörrarna i farstun i skolkritsfärg. Jättesmidigt att skriva på och mycket utrymme ;)

 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för titten:) Kul att du lämnade en kommentar så att jag fick chansen att hälsa på dig!

    Du har en jättemysig blogg så jag kommer att titta in här fler gånger:)

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne