fredag 7 januari 2011

Julen slut för denna gången



Hej då säger tomtarna för denna gången!

Idag har jag plockat och sorterat i mina julsaker mest hela dagen. Vi var en sväng i Kalmar mitt på dagen för att handla reservdelar till datorn. Johan har så många udda delar så han plockar ihop en ny åt Pether och den andra får jag. Datorn fungerar utmärkt till det jag ska använda den till, det är spelen som gör att den stannar. Jag köpte nya lådor åt mina julsaker och har slängt en massa gammalt och sorterat allt annat. Så himla skönt, förra året åkte allt bara ner i lådorna i all oordning. Nu är det sorterat efter när jag tar fram det inför advent och framåt, smidigt! 
Preben är fortfarande halt men han flyger fram på tre ben och vill ut hela tiden men det får han inte. Jag tror inte han skulle klara sig i ett slagsmål som han är nu ;(  Hoppas han snart blir bra!


 Det är svårt att ta kort i vår hall då det är så mörkt men idag fick jag ett hyfsat kort på ett gammalt skåp som jag gillar mycket. Vi har hittat det hos Pethers morfar där det stod i garaget fyllt med målarpytsar.  Det var vanligt brunt faner men jag har laserat det i svart, tycker om svart till allt vitt! På skåpet står det just nu en samling gamla röda ljusstakar,  både med och utan mönster. En och annan liten gris är det också, tycker dessa är charmiga ;)




Trevlig kväll på er
Kram Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne