söndag 14 augusti 2011

Botaniska trädgården i Göteborg

Äntligen kom vi iväg till Botaniska trädgården....det har jag velat ända sen tjejerna flyttade till Göteborg ;)) Växthusen var väl så där tycker jag men allt annat var jättefint. Fick mycket inspiration i Örtagården, Trädgårdslanden och blomplanteringar.....mycket svart och det är ju i linje med det jag själv är inne på ;)) Det var ju ett underbart vackert väder igår så det passade ju bra!









En helg går ju fort men det kändes som en perfekt avslutning på semestern....slapp ångest utan är redo att sätta igång i morgon ;)))Vi var faktisk en snabbis på Ullared på hemvägen med!! Inte länge men jag hann dra till mig lite smått och gott ;))

Kram till er
Susanne 

Ps...Glöm nu inte att tävla o ni vill, i morgon dras vinnaren ;)) 

4 kommentarer:

  1. Ja i morgon drar det igång här oxå... Känns lite konstigt men av erfarenhet vet jag att det tar en dag och så är man inne i jobbet igen..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Vilken toppenhelg ni haft! Kan tro att du tog in trädgården, och det ser ut som Pether inser vilka dina kommande projekt blir när han småleende studerar fontänen vid örtträdgården.
    Lycka till imorrn, jag har tre semesterdagar till.
    Kramen // Ulla

    SvaraRadera
  3. Hej namne!
    Kikat runt lite hos dig, trevligt!
    Fint ni bor och har det, tänk jag som aldrig varit på Öland, dock bor jag på en betydligt mindre ö...
    Göteborg är ju såå fint, kul att få följa med tlll Botaniska med dig det var många år sedan sist.
    Hoppas jobbet gått bra nu såhär första dagen!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Så fantastiske bilder fra den Botanisk hagen !
    Koselig å gå rundt i slikt blomster hav :)
    Håper du har det bra :)

    Klem Bente

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne