onsdag 31 augusti 2011

Kan inte låta bli......


.....att köpa muffinsformar ;)) Det finns ju så många fina muffinsformar i affärerna och jag har svårt att låta bli att köpa om de är lite billigare. De riktigt dyra kan jag lättare lägga band på mig själv ;))  







Enkla äppelmuffins blev det i dagens muffinsformfynd ;))

Jag handlar ofta på Netto och det är ju helt "hopplöst" det hamnar för det mesta en hel del i vagnen som inte är ätbart ;)) idag var det dessa formar, två små ramar, två ljungplantor och en kryssboll...stackars mig så jobbigt ;)))

 Kram på er
Susanne



7 kommentarer:

  1. Vilka fina formar! Jag letar just nu efter fina småbrödsformar för jag ska baka till mitt barnbarns dop. Har Netto i närheten så jag får ta en tur dit. Tack för tipset!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jättesöta!! Det blir ju extra kul att baka...när man har fina saker .

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara muffinsformar! Nästan synd att kasta dem när muffinsarna är uppätna, hihi. =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha de låter nästan som när jag är i affären ...stackars mej som får lov att hitta massa kul hi hi
    Formarna va jättefina ,man har nästan inte mage att använda dom ;)
    Ha en riktig myskväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Så söta formar och så gott det blev där i!
    Ja tänk vad mycket fint man kan hitta bara på mataffären...
    Jag förstår verkligen att du gärna tillbringar tid i sovrummet, så vackert.
    Vilka fina får som betar och håller fint bredvid er.
    Ha en fortsatt go dag,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  6. mums mums vad gott.
    Vet hur hopplöst det är att gå på Netto, eller annan mataffär. Blir nästan ingen mat i kundvagnen. HAHA
    Härligt underbart dömligt sovrum.
    gillar verkligen hur du har det inrett hemma.
    Hoppas du känner dig bättre nu?
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Jättefina formar. Visst är det kul med mönstrade . Och goda ser muffinsarna ut att vara.
    Du är duktig på att fotografera.Så fina närbilder så det vattnas i munnen.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne