tisdag 2 augusti 2011

Kvällsdopp!


 

Det blev ett kvällsdopp efter maten....20 grader i vattnet, lite skrek jag ;) Sara och jag tyckte det var lite kallt men det e bara att bita ihop ;))Ändå bra för att vara klocka åtta på kvällen.

Bryggan ligger i linje med vårt hus så den hade vi sett om inte träden jag visade i morse varit i vägen ;))

Måste beklaga mig lite....blev getingstucken vid maten, stängde handen runt den ;(( Ont o svullen e handen nu ;((
Nu ska vi se om det är något trevligt på tv

kram på er
Susanne

Ps....Glöm ej min tävling
 

1 kommentar:

  1. Det ser ju skönt ut! Vilken lång och härlig brygga. Fast träden skyddar förmodligen er tomt från havsvindarna...

    Hoppas att du inte är (eller blir) allergisk, för i så fall är getingstick inte att leka med. Min syster har blivit allergisk efter getingstick, så hon måste ha medicin i beredskap för jämnan i fall hon skulle bli getingstucken.

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne