torsdag 25 augusti 2011

Vetegifflar.....


Idag var jag tillbaka på jobbet ;)) Hade med en lite muta i form av en paj med våra egna persikor i, det var gott ;)) Killarna tyckte de blev snuvade så jag bakade lite gifflar medan jag håll på med middagen. Det är ju torsdag idag vilket innebär tidig dag för mig.....har väl inte hunnit så mycket mera på min lediga eftermiddag. Det var ju sista rycket med tävlingen så jag var "tvungen" att påminna lite folk att rösta in i det sista...nu är det bara att hålla tummarna, tror inte jag går vidare men man vet ju aldrig ;))





Redan fredag imorgon...blev en snabb vecka tack vara sjukdom.

Kram på er alla och tack för rösterna ni gett vårt hem ;)

Susanne


5 kommentarer:

  1. Gifflarna ser ljuvliga ut..extra lyxiga med hemmagjord marmelad också!!

    Må så gott! Kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt mumsigt ut! Blir också sugen på att baka, ska ta tag i det ngn dag!!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Nam nam de såg fristende ut :)
    I Norge heter de hvete horn :))

    Klem Bente

    SvaraRadera
  4. Mmmmmm, så gott det ser ut! Kall mjölk till och man är i himmelriket!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Åh, dette så godt ut. :)
    Tror ikke det er valer på Hvaler.
    Jeg kjenner ikke til historien, men mener jeg har hørt at hvalfangerne bodde der ute i gamledager.
    Klem

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne