fredag 5 augusti 2011

Trädgårdsprojekter

Ständigt nya projekt på gång i trädgården, blir väl så när man har så stor trädgård ;)) Johan och jag kämpar på med vart sitt projekt idag, jag skulle egentligen städa men det är mycket roligare att vara i trädgården ;))

Mitt projekt ...kirskål och nässlor ;((

Johans projekt....borttagning av grässvål!!



Tredje gången gillt för fjärilsbuske....fjärilarna tycks gilla den iaf....hoppas den inte dör för mig nu!!

Fortfarande varmt och skönt, det påstås bli sämre men det hoppas jag inte ;))

kram på er
Susanne 


3 kommentarer:

  1. Projektet med kirskål låter inte så roligt, jag gav upp det projektet till slut. Hoppas det går bättre för dig och du lyckas tukta den.
    Ha en fin fredag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina buddleijorna, jag har tagit sticklingar av min. få se om det tar sig;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Lycka till med fjärilsbusken! Det är en fin buske att ha i trädgården, fjärilarna älskar den, inte så konstigt kanske!

    :) Camilla!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne