onsdag 17 augusti 2011

Galen?......ja, kanske det ;)






Igår skrev jag på facebook att jag längtade till julpysslandet ;)) Fick väl en del kommentarer om att jag var smått galen och mina så kallade vänner undrade vad jag höll på med ;)) Jag vet inte om det var julsången på allsången eller mina hormoner eller månen men sugen blev jag ;))
Jag älskar ju verkligen sommaren men när det kommer så här långt och semestern är slut känner jag att det kan var. Jag kan ju inte vrida tillbaka klockan fast jag vill. Det kanske är för att dova frustrationen över att det är över för denna gången som jag tar tag i nästa roliga. Och julen är ju verkligen något jag gillar ;)) 

Fast något pyssel har jag inte påbörjat utan nu hoppas jag verkligen på en varm och trevlig trädgårdshelg.....men lite deppig blir jag när jag läser i bloggar att folk börjar ställa in sina möbler, REDAN NEJ!!!! 

Kramar
susanne

 

4 kommentarer:

  1. Vill inte riktigt acceptera att sommaren lider mot sitt slut, den har gått alldeles för snabbt i år igen:) Hoppas på en lång och varm höst och gott om snö till julen! Men att ställa in trädgårdsmöblerna redan, neeeeej! Vilken härlig mängd fruktträd du har, mitt enda äppelträd har vinteräpplen som tyvärr inte blir goda hur länge jag än förvarar dem!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, lite till får det allt vara sommar tycker jag! Fast visst längtar man lite tills man får baka pepparkakor... :)

    SvaraRadera
  3. Hihi, har gått ett par dagar och känt precis likadant! Jag älskar också sommaren meen vad mysigt det ska bli nu med mörka kvällar och lite kylig luft:) För att inte på prata om vad kul att få börja julpyssla:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är fullt normalt att längta efter julen nu.
    Och bara för att man längtar efter julen betyder det ju inte att man vill att det ska vara jul nästa helg. För mig är det lika naturligt som att längta till sommaren i februari.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne