onsdag 24 augusti 2011

så gör du min piggapåmig krans



Tack för alla snälla kommentarer om min krans ;)) Det piggar upp så det blev en piggapåmig krans ;))

Kransen är gjord av en halmstomme klädd med Hasselört. Sen gjorde jag små buketter av Hortensia, Kärleksört och lavendel. Dessa band jag mitt på kransen korsvis. Blommorna går att torka så min förhoppning är att den kommer torka snyggt!! Är inte riktigt säker på hur Hasselörten blir men då är det bara att göra en ny. Den får hänga och vara vacker så länge det går ;))

Känner mig mycket piggare idag så imon blir det jobb igen om inget händer ;)
Kram på er 
Susanne

4 kommentarer:

  1. Vilken fin krans,vad duktig du är Susanne!

    Skönt att du mår bättre nu!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Åååå vilken underbart söt krans.Vad skönt att du mår bättre.Ha en fin onsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar krans du gjort!
    Skönt att du känner dig bättre. Jag ska också gå till jobbet i morgon efter några dagars förkylning.
    Ha det bra!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Härligt, en sån krans får det bli i helgen.
    Hittade riktigt fina rönnbär som jag ska säta dit åxå.
    Kram ullamaria
    Attjo, är visst åxå lite krasslig. Ska ta mej en kopp te med honung!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne