tisdag 16 augusti 2011

Oooops I did it again!!






Som ni kanske kommer ihåg tyckte min kära make för ett tag sen att nu har vi kannor så det räcker ;))) Är lite svag för kannor i olika modeller, material och storlekar sen är jag ju lite smått galen i zink. Så när jag sprang på en stor zinkkanna för under femti kronor på Ullared....Ja, va tror ni, nu står den iaf på verandan ;)))

Ja, jag vet...är köpgalen ;)) Men jag var duktig idag faktiskt....var med en kollega på Rosa huset på rasten idag, velade en stund men jag köpte inget. Att det sen beror på att jag är mer sugen på att gå gatan ner till Antika Damer för att köpa det jag såg där igår behöver vi ju inte prata högt om ;))))
Lite trött ikväll, vi skolar in små gulliga ettåringar på jobbet!!

Kram på er
Susanne

 



4 kommentarer:

  1. Ha ha ha du låter som jag hi hi jag fick köpstopp av gubben igår när jag kom hem med lite saker hi hi men han sa inte hur länge :)
    Snygg kanna förstår att de fick följa hem :9
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej
    JA vi har alla våra svagheter och man har ju svårt för att inte få med sig det hem...
    kul att du tyckte om tallrikarna favoriter hos mig...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Åh, har de så fina saker i Ullared?! Ska snart dit, tack för tipset! =)

    Härligt (men tröttsamt?) med små rultiga ettåringar. =)

    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  4. Jag älskar oxå att shoppa men har köpstopp just nu (lyckas inte alltid hålla det dock;)).
    Jättesöt kanna! Kannor, liksom kuddar kan man inte ha för många av:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne