lördag 20 augusti 2011

Lördagar är bäst!


Godmorgon på er alla härliga bloggvänner ;)) 
Här vaknade vi till en väldig stormig dag och jag som hoppats på fint väder hela helgen. Storm eller ej är dock lördagar bäst....frukostbricka framför tv fixad av kära maken och sen ta dagen som den kommer. Lördagar utan en massa måsten är det bästa jag vet, småplocka och piffa hela dagen ;))





Dessa fina stolar fick jag av mina barn när jag fyllde 40 ;) De har stått på en av våra balkonger men jag tyckte de blev rätt söta vid växthuset ;)) Snart är det ju tyvärr dags att plocka in allt igen inför vintern sen får jag se hur jag inreder trädgården nästa år. 

Jag är lite sugen på en tur till Ikea ;)) vi får se hur det blir med det om jag är den enda!!

Ha en bra lördag
kram susanne
 

2 kommentarer:

  1. God morgon!
    Här är det grått och regnigt så det blir långfrukost framför tv:n hos oss med.
    Jättesöta stolar!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Härligt med lördagar! Jag har tyvärr bara tråkiga saker att göra i dag - städning! Usch.

    Hoppas du kommer iväg till Ikea! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne