fredag 19 augusti 2011

Ösregn på Öland

Sitter på min rast och har svårt att hålla ögonen öppna. Ösregn mest hela dagen har gjort att vi inte har varit ute för att få lite luft. Det plus att det är fredag i första veckan efter semestern och en hope ettåringar gör att ögonlocken känns tunga ;))
Tittade in till  er andra men kunde inte kommentera här från jobbet ;(( återkommer i kväll om jag inte somnar innan ;))

Har ett stort paket liggande på posten som jag blev väldigt sugen på att hämta på vägen hem idag....såg att det var andra som ändrat sina vardagsrum vilket är det som finns i mitt paket. Inte ett helt nytt vardagsrum förståss men saker som kan bidra till att rummet blir som nytt ;))

En sån här hade suttit fint, kanske jag hade piggnat till :)

Nu ska jag fixa lite kaffe så jag piggnar till och sen tillbaka till jobbet. Vi syns i kväll!
 
Kram susanne
 
 

5 kommentarer:

  1. Kaffe med den bakelsen hade inte suttit fel just nu i ösregnet,
    å fram med lite tända ljus å en inredningstidning.
    Ha en skön helg....
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Ösregn i Göteborg också. Det är ju trots allt ganska mysigt tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Men vad det regnar hos er i sommar... Här har det mulnat på nu, så det kommer väl hit med. Annars har vi klarat oss ganska bra från långvariga regn, däremot en hel del skurar.

    Så fint du har i trädgården med lavendel och grönsaker. Vad det frodas! Det kanske inte är så tokigt med regnet ändå... ;-)

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Sitter oxå på jobbet o är trött;)

    Vad smarrig bakelsen ser ut! Här ska vi strax fika, en av gubbarna har med sig en hemmagjord prinsesstårta idag:) (ska fråga honom om det är han eller frun som gjort den;))

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny (som sitter i ett regnigt Göteborg..)

    SvaraRadera
  5. Hej Susanne! Nog blir man lite extra trött de första jobbveckorna efter semestern! Skulle inte vara helt fel med den smaskiga bakelsen som tröst nu i allt regnande! Här har vi riktigt höstrusk med regn och blåst just nu, inget vidare uteväder:)
    Ha en skön helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne