onsdag 10 augusti 2011

Ett annorlunda sätt att sätta blommor i vas!







Länge sen jag satte blommor i min stora glasvas.....det är lite kul att sätta blommor på lita annorlunda sätt i den. Har jag gjort vid flera tillfällen men nu var det länge sen. Känner mig lite smådeppig idag efter vår skogsvandring och då är piffning med blommor rätt medicin ;))

En annan bra medicin är fika på något gott, det återkommer jag med senare ;)))

Det är kanske att det närmar sig slutet på denna sköna ledighet....har verkligen tagit det lugnt och vilat kanske lite för lugnt, det som gör att jag är deppig, attgöralistan är nästan lika lång som när jag började min semester ;)))

Kram på er alla
Susanne



2 kommentarer:

  1. Verkligen rätt medicin;) Så fint. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hallojsan Susanne!!

    Det var jättefint att ha rosen så där flytande i vasen!! Bra idé!!

    ha det gott!! Kramis Sanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne