lördag 13 augusti 2011

shopping i Göteborg




Balders Hage är ju en given favorit när jag är i Göteborg....en riktig favoritbutik ;)) Hittade dock endast lite småsaker där i dag. Det fanns inte riktigt det där som jag kände att jag var tvungen att köpa. Däremot massor fina saker som jag gillade men...ni vet ;))

För första gången hittade jag till Grönbergs interiör, bilderna är därifrån....Verkligen Jättefin affär ;))) Besöket därinne blev dock kortvarigt då Sofie och Jonas stod utanför affären rätt som det var. Det var första gången jag träffade Jonas, Sofies kille  ;))) Vi gick iväg och tog en fika!! Så en längre rundtur på Grönbergs får bli en annan gång.

Det är varmt här i Göteborg så det är härligt
Kram på er
Susanne



2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vilken underbar butik, den ska jag lägga på minnet till nästa gång turen går till götet. =)

    Kul att du fick träffa nya pojkvännen. Har kommit på mig själv att alltid bli så där pinsam som jag själv tyckte min mamma var när hon skulle presentera sig första gången, hihi! Men det får de stå ut med, de små raringarna. =)

    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ja ett besök i goa Götet utan en tur in i denna underbara butik.Bara älskar Grönbergs.......Bara så mycket fint har dom.Ha nu en skön söndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne